El Camino két keréken

2. nap 2019.08.11. Camping Vierthaller - Bad Gastein

2019. szeptember 13. - Dr. Gubán Miklós

Start: Camping Vierthaller

Cél: Bad Gastein

Napi távolság: 53,00

Össz. távolság: 129.5 km

Szállás: Erlengrund Camping

Az éjszaka csendes, nyugodt volt, csak brigás párok voltak körülöttünk, akikkel egy ritmusban feküdtünk keltünk. Mindenki lustálkodott reggel, mivel a nagy pára miatt nehezen száradtak a sátrak, meg kellett várni az erős napsugarakat. Még tegnap este a szomszédunk szerzett nekünk valahonnan egy padot, igy nagyon kényelmes volt a reggeli. Már majdnem 11 óra volt, mikor kigurultunk a kempingből.

Az első 20 km nagyon sima, továbbra is követjük a Salzachot. A folyó ugyanolyan nyugisan, csendesen hömpölyög velünk szembe, mint ahogy mi tekerünk.

Schwarzach környékén a folyó egyre sebesebbé válik, ami jelzi a hegyek közeledtét. Gyorsan be is ültünk egy pizzériába erőt gyűjteni. :)

Kellett is az energia, kb. 580 méterről 1200 fölé emelkedünk. Pár tolással kibírható.

Nem is írom, hogy milyen szép az út, hisz gyönyörű. A hegyek mindig elvarázsolnak minket.

Szerencsére nem kellett minden hegyre felkapaszkodni, pár alagút segíti az utat.

A Klamm alagút az 1600 méterével nem lett a kedvencem, egy betonkorláttal voltunk elválasztva az autóktól. Máskor viszont az autóknak kialakított járat mellett volt bringás is, ami nagyon hangulatos volt. Egy sejtelmes, hosszú barlang. :)

A mindigmindenmegoldódik :) ezen az úton is kísér minket.

Amint kezd kiürülni a kulacs ott terem egy forrás, amint kimondjuk, hogy most már nézzünk szállást, pár perc múlva ott is a kempinget jelző tábla.

Lehet, hogy ez nem is csoda, hanem a profi kerékpárút tervezők érdeme?

Érdekes, hogy mennyire elterjedtek a motoros bringák. Amennyire érzékeltük, sokkal többen vannak, mint mi hagyományosak.

A mai kemping olyan, amilyennek lenni kell.

Szép környezet, patyolat tisztaság, nagyon kulturált vizes helységek. Még medence is van :)

Ha valami hibát keresnék, csak annyi, hogy szombaton 6-kor bezár a bár  :)

Kellemes meglepetés is ért. A tegnap esti pasi, aki padot szerzett nekünk, integetve, vidáman köszöntött minket, ahogy begurultunk a kempingbe.

Kezdenek kialakulni az "útibarátságok".

Gute Reise

Ica & Miklós

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.