El Camino két keréken

22. nap 2017.08.17. Santiago - Budapest Köszönet

2018. november 16. - Dr. Gubán Miklós

Napi táv: 0 km Össz: 1056,97 km Indulás: Santiago Érkezés: Budapest Szállás: Otthon   Újra itthon. Drága barátaink, ismerőseink, követőink. Itthon vagyunk. Mi tele élménnyel, energiával, feltöltődve, megerősödve. A drótszamaraink kicsit leharcolva, egy alapos karbantartás rájuk…

21. nap 2017.08.16 Santiago - Santiago reptér

Napi táv: 13,34 km Össz: 1056,97 km Indulás: Santiago Érkezés: Santiago Szállás: Santiago Reptér   Ember tervez... A santiagoi kemping mellett van egy nagy pláza, sport és kerékpárüzletekkel. Még az indulás előtt szépen kitaláltuk, hogy reggel kérünk két dobozt, szépen becsomagoljuk a…

20. nap 2017.08.15. Estorde - Santiago

Napi táv: 91,94 km Össz: 1043,63 km Indulás: Estorde Érkezés: Santiago Szállás: Camping as Cancelas    Hajnalban esett egy kis eső, így nem indultunk el korán, megvártuk amíg a sátor kiszárad. Már jóval elmúlt 10 óra mire kigördültünk a kempingből. Az utunk elején elnéztünk egy leágazót, kb…

16. nap 2017.08.11. Santiago - Muxia

Napi táv: 77,35 km Össz: 874,12 km Indulás: Santiago Érkezés: Muxia Szállás: Albergue Bela Muxia   Reggeli után újra útra keltünk. Természetes volt, hogy jókora kitérőt tettünk, hogy átkerekezzünk a katedrális előtti téren. Ez olyan nekünk, mint egy mágnes. Kemény tempóban tekertünk, egész…

14. nap 2017.08.09. Alba, A Cendora - Santiago

Napi táv: 62,85 km Össz. : 791,36 km Indulás: Alba, A Cendora... Érkezés: Santiago Szállás: Camping as Cancelas   Reggel korán elhagytuk a kísértethotelt. Nagy előnye volt a korai indulásnak, hogy teljesen kihalt volt minden, jól haladtunk. Nagyon lassan ébred itt minden, még a kakasok is…

13. nap 2017.08.08. Vigo - Alba, A Cendora

Napi táv: 55,54 km Össz. : 728,51 km Indulás: Vigo Érkezés: Alba, A Cendora Szállás: Hotel Restaurante Corinto   Vigo igen nagy város, hosszan elnyúló beach-csel, melyet már kora reggel birtokba vesznek a futók, a sétálók. A parton reggeliztünk, de nem volt bátorságunk megmártózni a vízben. A…

12. nap 2017.08.07. A Guarda - Vigo

Napi táv: 39,6 km Össz. : 672,97km Indulás: A Guarda Érkezés: Vigo Szállás: Camping PLAYA - Samil   Reggel lassan, lustán keltünk, mint a nap. Az óceán felett vékony felhőréteg lebegett, mely megmaradt szinte egész nap. A füvet, a sátrat vékony harmat, páraréteg fedte. Még 9 órakor is álmos,…

11. nap 2017.08.06. Pinhal da Gelfa - A Guarda

Napi táv: 61,5 km Össz. : 633,37 km Indulás: Pinhal da Gelfa Érkezés: A Guarda Szállás: O Muino Camping   A mai első megállónk Caminha volt, mi más is lehetne, mint egy hangulatos, óceánparti város. A templomban kértünk pecsétet. Beinvitáltak a parókiára, hát a szavunk elállt. Gazdagon…

9. nap 2017.08.04. Porto - Fão

Napi táv: 54,8 km Össz. : 517,27 km Indulás: Porto Érkezés: Fão Szállás: Clube de Campismo e Caravanismo de Barcelos   A reggelit még Portóban költöttük el, majd a Ponte Móvelen áthaladva lassan elhagytuk a várost. Az utunk közvetlenül az Atlanti-óceán partján halad, nagyon jól kiépítve. Néhol…

8. nap 2017.08.03 Sao Joao da Madeira - Porto

Napi táv: 51,6 km Össz. : 462,47 km Indulás: Sao Joao da Madeira... Érkezés: Porto Szállás: Refúgio Peregrinos Senhora da Hora    Reggel elbúcsúztunk Sao Joao da Madeiratól, nem túl nehéz szakasz következett. Kb. 10 km után vettem észre, hogy elhagytam a kulacsomat.:( Szerencse, hogy van egy…

7. nap 2017.08.02. Mealhada - Sao Joao da Madeira

Napi táv: 74,9 km Össz. : 410, 87 km Indulás: Mealhada Érkezés: Sao Joao da Madeira Szállás: Flagworld Hotel 4*   A hotelban volt reggeli, így terített asztal mellől indultunk. Az első 20 km nagyon forgalmas út mellett vezetett, de egy elég széles biztonsági sávon, így nem volt zavaró a…

4. nap 2017.07.30. Santarém - Fátima

Napi táv: 64,8 km Össz. : 187 km Indulás: Santarém Érkezés: Fátima Szállás: Hotel Virgem Maria    Este még kaptunk egy szobatársat, Teresát Franciaországból. Igaz, megbeszéltük, hogy csak ketten leszünk a szobában, de az élet felülírja az elképzeléseket.  60 körüli nő, egyedül járja az utat.…

3. nap 2017.07.29. Vila Franca de Xira - Santarém

Napi táv: 54,3 km Össz. : 122,2 km Indulás: Vila Franca de Xira Érkezés: Santarém Szállás: N1 Hostel   Reggel pihenten ébredtünk, a ruháink frissen, illatosan a kilincsre akasztva. Pakolás után indultunk, a bringát tolva sétáltunk, nézelődtünk a városban, pékséget kerestünk. Nagyon lassan…

2. nap 2017.07.28. Lisszabon - Vila Franca de Xira

Napi km: 60,2 Össz. km: 67,9 Indulás: Lisszabon Érkezés: Vila Franca de Xira Szállás: Ribatejana Casa de Alojamento Local     Dave, a házigazdánk még nem ismert olyan embert, aki képes hajnali 8-kor felkelni. Ennek ellenére kedvesen, kócosan felkelt elbúcsúzni tőlünk. A napot mindjárt egy…